Oklejanie szyb oborniki

Oklejanki na szybach

Jednym z cudownych sposobów na reklamę jest oklejanie szyb. Jako, że szyby są „oknem na świat” poprzez oklejenie samej reklamy również stają się jej oknem. Naczelnym punktem na którym kumuluje się obserwator jest naturalnie okno. Nie może ono być obklejone dokładnie, niezbędny jest w nim pryzmat światła, tak żeby naklejona reklama (w zależności od jakości, sposobu obklejenia) była dostrzegalna a także koncentrowała ciekawość oglądającego, żeby nie mógł on oderwać od niej oczu. Reklama powinna być niczym lustro oraz matryca społeczeństwa. Oklejanie szyb we fenomenalny sposób wpływa na kreowanie świata reklamy, do którego użytkownik ma wejść i okno staje się wówczas niczym drzwi, które percepcja widza akurat otwiera. Widziany obraz wręcza informacje zasadnicze dla reklamodawcy, a poprzez bodźce naoczne ważne dla nabywcy. Zawodowcy na bieżąco badają wpływ reklamy na użytkowników a także przez cały czas odsłaniają coraz nowsze sposoby dotarcia do ich umysłów w taki sposób, żeby nakłonić ich do długotrwałego kupna określonych towarów czy też usług. Próbują trafić do nich nie tylko poprzez reklamę ale dodatkowo poprzez ankiety, niemniej jednak te drugie są wyłącznie zreasumowaniem, sposobem określenia, które w chwili podejmowania decyzji nie ma tak bliskiego powiązania z myślami, powiązaniami jakie oddaje obraz utworzony między innymi poprzez oklejanie szyb reklamą. W zależności od rodzaju artysty – twórcy reklamy, każda z nich ma różnorodny wpływ oddziaływania. Im większa paleta odcieni, autentyczny sposób przekazu, komunikacji tym większe prawdopodobieństwo trafienia do nabywcy, a tym samym również do zachęcenia oraz dostania nowiuteńkich, być może nie tylko z określonej grupy odbiorców.


Możliwość komentowania jest wyłączona.